حضور در شهرری و زیارت و بازدید میدانی

حجت الاسلام آقااتهرانی و سایر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی صبح روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه در جریان نظارت میدانی خود از شهرستان ری استان تهران پس از زیارت امام‌ زاده عبدالله(ع) و بقعه شیخ صدوق(ره) در مقبره شیخ رجبعلی خیاط و جهان پهلوان تختی حاضر شدند.

همچنین اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برج طغرل واقع در شهرستان ری نیز بازدید کردند.

در جریان این بازدید کمیسیون فرهنگی، مدیرکل اوقاف استان تهران و رئیس اداره اوقاف شهرستان ری از عملکرد اوقاف در راستای مسئولیت‌های خود از احداث کارگاه خیاطی در حوزه اشتغالزایی، تهیه جهیزیه برای جوانان و اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان در جریان طرح شهید سلیمانی گزارشی ارائه کردند.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس امروز و در ادامه سفر کاری خود به شهر ری، با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ضمن زیارت بارگاه ایشان و امام‌زادگان حمزه و طاهر (ع) از کتابخانه، موزه و کارگاه مرمت و بازسازی کتاب‌های خطی این آستان و کارگاه ساخت ضریح حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) نیز بازدید کردند.

همچنین اعضای این کمیسیون از موسسه فرهنگی و هنری خیریه منتطران منجی(عج) که محصولات فرهنگی خود را در قالب فیلم، کلیپ و کتاب با ۱۴ زبان در کشورهای مختلف سراسر جهان در راستای ترویج فرهنگ مهدویت توزیع می‌کند، بازدید کردند.

لازم به ذکر است که جمعی دیگر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از آثار باستانی و زیرساخت‌های ورزشی شهرستان ری بازدید کردند.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید