سپاس از برگزارکنندگان سفر چهارمحال و بختیاری

سپاس رییس کمیسیون فرهنگی از برگزارکنندگان دیدار کمیسیون فرهنگی از چهارمحال و بختیاری:

بنده بر خود لازم می بینم که از نماینده ولی فقیه جناب آیت الله نکونام زید عزه که خود با همت والا در جلسات با اهل فرهنگ و هنر شرکت می فرمود تشکر ویژه داشته، و از نماینده جوان و فعال محترم چهارمحال بختیاری جناب آقای راستینه عزیز که از ماه ها قبل اهل فرهنگ و هنر آن منطقه را برای بازدید کمیسیون در کنار هم نشانده و میزبانی نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس را به عهده گرفتند کمال سپاس را داشته باشم.

و نیز از تمام اهل فرهنگ و هنر که هر کدام به نوبه خود، و از مسئولین محترم استان، استاندار محترم و استانداری، فرمانداری، ارشاد، ورزش و میراث فرهنگی و نیز از معاونین محترم وزرای سه گانه مربوط به فرهنگ و از معاونین سازمان تبلیغات که از تهران حضور به هم رسانیده و علمای حوزه های علمیه، امام جمعه و جماعات منطقه و همچنین خبرنگاران و اهل قلم که این حضور نمایندگان فرهنگی مجلس را خبری کردند کمال سپاس و تشکر را داشته باشم.

فراموش نکنم از حضور مردم بسیار مهربان، عزیز، شجاع، انقلابی و با معرفت آن خطه زرخیز قدردان باشم. بر خود واجب می دانم که از فرماندهان سپاه و پلیس نیز که تلاش آنها در ایجاد امنیت و بموقع انجام گرفتن همه برنامه ها، دید و بازدیدها ما را یاری کردند قدردان باشم.

و السلام علیکم و رحمه الله برکاته

مرتضی آقاتهرانی – ۱۴۰۰/۷/۲۴

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید