جلسه نمایندگان تهران با رئیس جمهور

بسم الله الرحمن الرحیم.

چند روز پیش، از گروه فراکسیون انقلاب مجلس خبر دیدار نمایندگان تهران را با ریاست محترم جمهور دریافت کردم.
از آقای رئیسی و دوستان هیئت رئیسه مجمع که بانی این نشست شدند تقدیر می کنم.

از ابتدا بنا بود تنها چند نفر از بین نمایندگان برای صحبت با آقای رئیس جمهور آماده شوند، که در نهایت تصمیم بر صحبت همه نمایندگان مجمع (حدود ۳۰ نفر) با آقای رئیسی شد که به هر نفر دو و نیم دقیقه فرصت سخن داده شد، که به راستی نمایندگان تهرانی از عهده این کار برآمدند. بنده در این فرصت ۶ نکته را خدمت آقای رئیسی عنوان کردم.

۱. از ورود میدانی شخص رئیس جمهور و حضور بین مردم در ماجرای اخلال بنزینی متشکرم،که خود به پمپ بنزین فردوسی آمدید تا از نزدیک حل معما کنید. لطفا بقیه مسولین را هم به معرکه بکشید، آن ها مثل شما نیستند.

۲. از انتصاب استاندار محترم تهران که ایشان را از دیر باز به تدین و انقلابی بودن می شناسم، تشکر می کنم.

۳. اینکه فریضه امر به معرف و نهی از منکر به زمین مانده از بی توجهی مسولین امر است، که الان در خدمت شما هستند. آن دو امر واجب الهی را جدی گرفته و دستگاه ها را به خط کنید.

۴. توقع مردم از این دولت بالا است، قاطعیت در امور نه تنها مطلوب است ‌که در این موقعیت عادلانه هم هست. در عزل و نصب ها سرعت به خرج دهید که فرصت ها از دست نرود.

۵. از حوزه های علمیه در امور مملکت داری نیز استفاده شود، همان ها که شما را شش کلاسی می پنداشتند، و خود را با سواد، هنوز در این موهومات و خیالات غلط بسر می برند و گاه در راس امورند.

۶. بحمدالله تعالی دو هشتاد و پنجی که از کمیسیون فرهنگی گذشت، همین روزها جمعیت و تعالی خانواده با دو بار رفت و برگشت در شرف گذر از شورای محترم نگهبان است، عنایت ویژه حضرتعالی در اجرای آن، موجب گذر از پنجره جمعیتی، تسهیل ازدواج و رفع مشکلات جوانان عزیز خواهد بود.

این جلسه به لطف الهی از ساعت ۸ صبح تا حدود ساعت ۱۱ دیروز به طول انجامید.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید