سخنرانی ایام فاطمیه در کیش

بسم رب الزهراء سلام الله علیها.

الحمدلله، هر کجا بروی تجمع خوبی و خوبی ها را چون نورافکنی روشن و نورافشان بر اصحاب نور می بینی، چنان که باند شیاطین نیز بانگ زده و یاران ناری خود را نیز گرد هم آورده. آری که:
متاع کفر و دین بی مشتری نیست
گروهی این، گروهی آن پسندد

براستی همان گونه که عارف مجاهد و فرزانه، بنیانگذار انقلابمان فرمود: “هر چه داریم از محرم و صفر داریم.” ایام الله عزیزی که خداوند متعال به موسای کلیم سلام الله علیه توجه داد: “و انذرهم بایام الله!” ای موسی مردم را به روزهای خداوند اخطار ده!

با همه گرفتاری ها، دو روز ایام فاطمیه را وقف مادرم زهرا روحی فداها کرده بودم. هنوز جائی قول سخن نداده بودم. البته جلساتی در سراسر دنیا برای نکوداشت آن مجاهده مقاوم که یک تنه در برابر خرافات و جهل ایستاد بر گزار می گردد ولی… مهم نبود کجا باشد و چگونه، که به جزیره کیش دعوت شدم. خوشنود به تقدیر بودم هر کجا که باشد، حضور در بین مردم علاقمند به زهرای اطهر غنیمتی بس ارزشمند است که بیا و ببین! خدا را بر تدبیرش شکر و سپاس. گذشته از دو شب سخن در مسجد حضرت زینب (س)، و دیدار مردمی بسیار دوست داشتنی، خانواده شهدا و… حدود سی برنامه تلویزیونی داشتم، که از مدیر کل صدا و سیما و همکاران آن نهاد، ممنونم.

بسیاری از مسولین را نیز دیدم، ائمه جماعات، امام مسجد حضرت زینب (س)، مجمع هیئات مذهبی، به ویژه هیئت یا زهرا (س)، مدیر عامل شرکت خدماتی، شورای شهر، فرمانده ناجا، مسئولین محترم سپاه، بسیج، مخابرات و …
البته برخی چون امام جمعه محترم و سرپرست منطقه آزاد کیش را توفیق دیدار نیافتم.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید