اخلاص مهم ترین ویژگی سردار دل ها

استاد آقاتهرانی پیش از ظهر دوشنبه ۱۳ دی ماه در همایش علمداران بصیرت شهرستان گرگان اظهار کرد: همه باید باید مثل حاج قاسم یاد بگیریم رضای خداوند را بر رضای همگان ترجیح دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایمان باید در دل‌ها رسوخ کند تا انسان را به میدان عمل بکشاند، افزود: اگر حاج قاسم سلیمانی بی باکانه در برابر دشمنان می‌ایستد و دل به میدان مبارزه می‌دهد تنها به این دلیل است که ایمان واقعی دارد.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی، شهادت و قیامت ایمان کامل داشت و اگر هر انسانی به باور برسد رفتار او نیاتش را دنبال خواهد کرد.

استاد آقا تهرانی شخصیت شهید سلیمانی را فراملی توصیف کرد و افزود: امروز حاج قاسم و مکتب او در دنیا شناخته شده است و این تنها به دلیل خلوص نیت این شهید بزرگوار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح، تصریح کرد: ایشان یکی از بندگان مخلص خداوند بود که سیاست را عین دیانت و دیانت را عین سیاست می‌دانست.

وی مشکل دنیا را در دوچیز معرفی کرد، ایمان و اخلاق که اگر این دو مهم حل شود تمام مشکلات حل خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر انسانی در فکر حل مشکلات مسلمانان دیگر و حتی انسان‌های غیرمسلمان نباشد و غم مردم را نداشته باشد پس مسلمان نیست.

منبع

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید