جلسه کمیسیون فرهنگی با وزیر ارشاد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی حواشی جشنواره فجر از احتمال تعمد در حاشیه‌سازی برای این رویداد گفت.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه ویژه این کمیسیون که روز یکشنبه اول اسفندماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: از آنجایی که کمیسیون‌های تخصصی مجلس وارد بحث بررسی لایحه بودجه شده‌اند، جلسه‌ای ندارند اما با توجه به موضوعاتی که در چند روز اخیر پیرامون جشنواره فیلم فجر به‌وجود آمد، به‌صورت فوری کمیسیون فرهنگی مجلس جلسه فوق‌العاده‌ای را با حضور وزیر ارشاد تشکیل داد. در این جلسه پیرامون حواشی به‌وجود آمده بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس دغدغه‌ها، نظرات و سوالات خود را در این جلسه مطرح کردند و وزیر محترم ارشاد هم گزارشی درباره اقدامات، برنامه‌ها و رویکردهای خود داشتند. مشخصاً درباره اظهارنظر یک خانم نویسنده در جشنواره فیلم فجر هم توضیحاتی ارائه شد، وزیر ارشاد هم این اظهارات را غیرفنی و غیرکارشناسی دانستند و آن را به‌صراحت محکوم کردند. تدابیری هم مدنظر دارند که در این زمینه دنبال شود.

منبع خبر: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید