جلسه کمیسیون فرهنگی با ورزشکاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست اعضاى کمیته ورزش و جوانان و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به ریاست کمیسیون فرهنگی با روسا و قهرمانان سه فدراسیون ورزشى امروز (دوشنبه۲۶ اردیبهشت ماه) برگزار شد. در ابتدای جلسه گزارشی توسط احمد راستینه هفشجانی رئیس کمیته ورزش و جوانان د ر خصوص اقدامات انجام شده برای حمایت از ورزش و ورزشکاران چه در بعد قانون گذاری تنقیح قوانین و نظارت ارائه گردید ضمن خوش آمد به مهمانان جلسه به اهداف تشکیل چنین جلسه ای اشاره کردند که مهمترین آن رفع دغدغه‌های ورزشکاران و یافتن راه های قانونی لازم برای حمایت از جوانان است.

استاد آقاتهرانی درباره این دیدار گفتند:

حضور قهرمانان جهانی جوان کشورمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی باعث افتخار است. در ایام روزهای بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای کمیسیون فرهنگی توفیق یافت که دیداری با مسئولین فدراسیون و قهرمانان کشور داشته باشد.

در این فرصت به دست‌ آمده گفتمانی از خدمات برنامه ای بودجه ای کمیسیون داشتیم و عزیزان از نقاط ضعف و قوت این ورزش، طرح و لوایح مربوطه سخن گفتند و این ورزش بومی ما که قدمتش به نهصد سال پیش می رسد، توانسته ترکیبی جامع از اخلاق مداری، تحکیم مردانگی، ولایتمداری، ظلم ستیزی را از دیرزمان با ضرب و صوت و موسیقی ارزنده همراه کند.

یاد مبارک امیر المومنین علی علیه سلام الله خود برترین الگوی رفتاری این عزیزانی بوده و هست. بحمده تعالی این ورزش قابلیت صدور به همه دنیا را داشته، چه اینکه رونق جهانی‌اش با فطرت انسانی سازگاری تام و تمامی دارد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در پایان نشست امروز، از قهرمان و پهلوانان در کمیسیون فرهنگی تجلیل و قدردانی شد، جابر صادق زاده کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی پهلوانی ایران، محمدرضا ابوالحسنی ورزشکار اصفهانی و کاپیتان تیم ملی در مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان،تهمینه کربلایی صادقی بانوی رزمی کار قزوینی در رشته پنچاک سیلات، جمشید گیوه‌چی، قهرمان کیک بوکسینگ جهان، سجاد مردانی سرگروه تیم ملی تکواندو میرهاشم حسینی دارنده مدال نقره جهان از جمله ورزشکاران مهمان کمیسیون فرهنگی بودند.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید