همه قوانین کشور باید پیوست فرهنگی داشته باشد

رییس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم تهران، اسلامشهر، شمیرانات، ری و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: همه طرح‌ها و برنامه‌ها و قوانینی که در کشور اجرا می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان اظهارداشت: به عنوان مثال رشته سوارکاری که در گلستان ریشه دارد و در اسلام بر انجام آن تاکید شده، با داشتن پیوست فرهنگی می‌تواند به بهترین شکل برگزار شود و فوتبال هم که یک رشته وارداتی است نیازمند داشتن پیوست فرهنگی‌ است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام یک دین کامل و جامع است و هم ظاهر و هم باطن آن باید رعایت شود و هیچ یک‌ بر دیگری مانع نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در مناطق گردشگری که موهب و نعمت خدادادی است توجه کمی به انجام برنامه‌های فرهنگی شده در صورتی که این کار هزینه و نیروی کار زیاد نمی‌خواهد.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، شمیرانات، ری و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امام (ره) نبود و بر کارش اصرار نداشت مردم هر روز نسبت به رژیم گذشته عقب‌نشینی می‌کردند اما اعلامیه‌ها و سخنرانی‌های ایشان باعث شد انقلاب و تغییر رژیم را باور کنیم و انجام دهیم.

وی اظهارداشت: اگر در جامعه اسلام باشد هدف آن‌ رسیدن به کمال بی‌نهایت است و در این جامعه نباید به وضع موجود بسنده کرد.

وی یادآور شد: برخی استان‌ها جلسات شورای فرهنگ عمومی را برگزار نمی‌کنند و تاکید داریم که اگر مدیران نمی‌توانند برگزار کنند از مسوولیت کنار بروند.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید