نشست با فعالان مردمی برگزاری اربعین

نشست رئیس و برخی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با فعالان مردمی برگزاری مراسم اربعین به منظور بررسی و احصاء موانع و مشکلات موکب داران و برگزاری بهتر این مراسم معنوی برگزار شد.

استاد آقاتهرانی در این نشست با بیان اینکه افرادی که شوارع الهی را بزرگ می دارند، از تقوای دل آنهاست، گفت: برگزاری مراسم اربعین به لطف الهی از چند سال گذشته آغاز شده و در آن جمعیت زیادی برای زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) به سوی کربلا حرکت می کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم ادامه داد: امیدواریم امسال در طی این سفر مشکلی برای زائران ایجاد نشود و قبل از برگزاری این مراسم مشکلات قابل پیش بینی به خوبی حل شود، بنابراین لازم است دولت به سرعت به این موضوع ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه دولت انقلابی به طور قطع به گونه ای برنامه ریزی می کند که این مراسم بدون هیچ مشکلی برگزار شود، اظهار کرد: ما مکاتبه ای در این زمینه با رئیس جمهور داشتیم تا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه دریافت کنیم، همچنین بعد از این به عنوان سخنگوی گروه های مردمی فعال در این حوزه مطالبات موکب داران را پیگیری خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که رئیس جمهور محترم تعدادی از افراد فعال در برگزاری مراسم اربعین را دعوت کردند که حجت‌الاسلام آقاتهرانی نظراتشان را مکتوب نموده و خدمت رئیس‌جمهور ارسال نمودند.

منبع: خبرگزاری مجلس

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید