تنهای تنها (مقتل وتر الموتور)

استاد آقاتهرانی در جدیدترین اثر خود به سراغ مقتل نویسی رفته اند و مقتلی خاص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به رشته تحریر درآورده اند. ایشان که پیش از این «یاران شیدای حسین بن علی (ع) را در کارنامه عاشورایی خود داشتند و با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شده بود، این بار با هدف احیای سنت حسنه مقتل خوانی ظهر عاشورا، در یک اثر متفاوت و مستند از نظر منابع، نیمروزی از حیات حسین بن علی(ع) – از صبح عاشورا تا لحظه شهادت – را روایت می کنند.

استاد آقاتهرانی که خود سالهاست اهتمام جدی به مقتل خوانی ظهر عاشورا دارند، در مقدمه کتاب، انگیزه اصلی خود را برای نگارش تازه ترین اثر خود، احیای سنت حسنه مقتل خوانی ظهر عاشورا عنوان می کنند و مخاطب اصلی این اثر، روحانیون، مبلغان دینی و مداحان اهل بیت(علیهم السلام) هستند که می توانند با تکیه بر یک متن مستند، این سنت حسنه را احیا کنند.

کتاب تنهای تنها در ۷ فصل و ۲۲۴ صفحه نگاشته شده است که عناوین فصل ها بدین شرح است: «سنت مقتل خوانی ظهر عاشورا»، «سوگواری بر حضرت سیدالشهدا»، «امام حسین بن علی، صبح عاشورا»، «امام حسین بن علی، تنهای تنها»، «امام حسین بن علی، شهادت»، «امام حسین بن علی، پس از شهادت»، «امام حسین بن علی، زیارت».

علاقمندان میتوانند جهت تهیه کتاب با شماره ۰۹۱۲۷۳۰۶۴۷۰ تماس حاصل نمایند.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید