پیام حجج اسلام آقاتهرانی و نبویان درباره لیست واحد جبهه پایداری و شورای ائتلاف

حجت‌الاسلام آقاتهرانی و حجت‌الاسلام نبویان در پیامی جداگانه ضمن اشاره به لیست مشترک جبهه پایداری و‌ شورای ائتلاف، به اهمیت حضور در انتخابات تاکید کردند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در پیامی در خصوص آخرین وضعیت ارائه لیست جبهه پایداری در انتخابات پیش‌رو، گفت: الحمدلله توفیق شد نیروهای انقلاب به یک لیست واحد برسند. البته نظرات و سلایق افراد لیست متفاوت است و ایرادی ندارد ولیکن نکته مهم حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق رای است.حجت‌الاسلام آقا تهرانی، یادآور شد: رهبر انقلاب در اهمیت مشارکت حداکثری می‌فرمایند: این مجموعه اصولگرا و انقلابی که امروز در مجلس هستند؛ حتی‌المقدور نگذارید متشتت شود. این وحدت مهم است.
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر رسیدن یک وحدت ملی، خاطر نشان کرد: این کار انجام شد که تصمیم گیری‌ها به راحتی انجام شود و مردم تهران ان شاءالله با حضور پرشور به این لیست واحد رای بدهند.در ادامه نیز حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان عضو جبهه پایداری هم با اشاره به لیست ائتلاف، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ۲ ویژگی اسلامیت و جمهوریت را دارا است. جمهوریت یعنی نقش مردم، مردم سالاری در نظام جمهوری یک امر مصنوعی نیست که مردم هر از گاهی مشارکت داشته باشند. شاهد این موضوع آن است که اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را امام ( ره) به رأی مردم گذاشتند.
وی با بیان اینکه امام( ره) و مقام معظم رهبری به نقش مردم در کشور معتقد هستند، تصریح کرد: اثبات مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی است که امام ( ره) اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را به رأی مردم گذاشتند. هیچ نظامی در جهان این کار را انجام نداده است‌. حجت‌الاسلام نبویان با اهمیت نقش مردم در کشور، ادامه داد: رهبری به رأی مردم با واسطه مجلس خبرگان به انتخاب مردم تعیین می‌شود.ریاست جمهوری، مجلس، شوراها و شورای نگهبان اعضای شش نفره حقوقدان و شش نفر فقهای آن نیز برآمده از رأی مردم انتخاب می‌شود. مردم سالاری دینی از نگاه جمهوری اسلامی ایران واقعا یک امر حیاتی است. دخالت مردم در انتخابات در حقیقت چه فایده‌ای دارد؟ کاهش حضور مردم در انتخابات به معنای ضعف نظام خواهد بود. ثمره آن این است که به راحتی می‌شود به کشور حمله نظامی کرد. بنابر این مشارکت حداکثری مهم است.
نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، یاد آور شد: انفجارهایی که در کرمان توسط تروریست‌ها انجام شد؛ تروریست‌ها اگر بدانند که مردم این نظام را قبول ندارند به راحتی مردم را تحت فشار قرار می‌دهند و انفجارها و ترور، ناامنی و اغتشاشات در کشور بیشتر خواهد شد.حجت‌الاسلام نبویان با بیان اهمیت مشارکت حداکثری به لحاظ بین‌المللی، عنوان کرد: به لحاظ بین المللی نیز اگر پایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران بین مردم کمتر شود فشارهای بین‌المللی، تحریم‌ها نمونه آن تحریم بانکی، دارویی و هواپیمایی بیشتر خواهد شد. در نتیجه ارتباطات بین‌المللی کشور کمتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه کل مردم و کشور با عدم مشارکت تحت فشار قرار خواهند گرفت، افزود: طبیعی است که به مشارکت حداکثری در انتخابات باید توجه کرد. ان‌شالله با حضور خود هم اقتدار نظام جمهوری اسلامی و هم اقتدار مردم را در مقابل دشمنان نشان خواهیم داد. به فرموده مقام معظم رهبری با رأی به نماینده اصلح بهترین قوانین را در مجلس شورای اسلامی مصوب کنیم.عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اختلاف به نفع نظام و مردم نخواهد بود؛ خاطر نشان کرد: بحمدالله جبهه پایداری و شورای‌ ائتلاف به وحدت رسیدند و لیست مشترکی را ارائه کردند؛ ان‌شاالله با رأی به نماینده اصلح افرادی که در تهران و افرادی که در این لیست قرار دارند بتوانیم در حفظ و اقتدار ملت ایران سهیم باشیم. ان‌شالله همه ما در ۱۱ اسفند برای اقتدار ایران پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد.

مشاهده مطلب در فارس:
https://farsnews.ir/kbr_ozra/1708973468426062269

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید