پیام تسلیت شهادت سردار زاهدی

باسم رب الشهداء و الصالحین

شهید بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی رضوان الله تعالی علیه از فرماندهان بسیار متدین و متعهد به انقلاب و مقام ولایت و انسانی خودساخته بود که او را به عنوان علی آقا زاهدی می‌شناختیم.

علی آقا از بسیاری امتیازات که حق او بود گذشت می‌کرد تا که براستی نامش با مسمی زاهدی باشد. همه بچه‌های لشکر امام حسین علیه السلام و لشکر قمر بنی‌هاشم علیه السلام او را می‌شناختند.

علی آقا پس از آن همه مجاهدت جا داشت که به فوز عظیم شهادت نائل آید، تا که هرگز نمیرد و نزد خداوند متعال روزی‌خوار باشد. او همیشه در دوران دفاع مقدس و پس از آن همه جا صلاحیت خود را در زمینه‌های نظامی نشان داده بود.

قبل از هر چیز به محضر مبارک حضرت ولی عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، برادر سیدحسن نصرالله، همه عزیزان مقاومت، مجاهدین سوری و لبنانی و عراقی و هم‌رزمان ‌و مبارزان انقلابیش تبریک و تسلیت می‌گویم.

از درگاه الهی نیز صبر و شکیبایی بر خانواده محترم آن برادر عزیز، آقازاده‌ها و برادران و بستگانشان را خواهانم. بر آن شهید بزرگوار که در سالروز شهادت امام المتقین علیه سلام الله به عالم اعلی عروج کرد، نیز علو درجات و همنشینی با آن مولای عزیز را خواهانم.

مرتضی آقاتهرانی
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۱ رمضان ۱۴۴۵

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید