سخنرانی در ستاد برگزاری مراسم نیمه شعبان کشور

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی؛ رییس ستاد هماهنگی جشن های مردمی اعیاد شعبانیه امروز (چهارشنبه ۳ اسفند) در جلسه هماهنگی و هم افزایی جشن های مردمی اعیاد شعبانیه با تبریک اعیاد رجب و شعبان با اشاره به اینکه جشن های شعبانیه مردمی است اما باید دولت و دستگاههای اجرایی شرایط این جشن را فراهم کنند، گفت: اجازه ندهید در شناخت جوانان نسبت به امان عصر (عج) شائبه و تحریف ایجاد شود، گاهی امام زمان (عج) را به خوبی به جوانان معرفی نکردیم.

وی با بیان اینکه باید به شکل ایجابی امام زمان (عج) را به جوانان بشناسانیم، گفت: در این زمینه باید از مساجد و حسینیه‌ها استفاده کنیم و مسجد محوری را محور شناخت امام عصر (عج) قرار دهیم. بسیاری از افراد در این مراسم ها با مسجد آشنا می شوند و این ارتباط را در آینده حفظ می کنند.

رییس ستاد هماهنگی جشن های مردمی اعیاد شعبانیه افزود: امروز دشمن تلاش می کند تا انقلاب را زمین گیر کند و گاهی ما مسئولان با تصمیم اشتباه در این اقدامات دشمن بی تاثیر نیستیم بنابراین نباید ناامید باشیم و به امام عصر (عج) توسل کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین انقلابها اغلب ۳ یا ۴ سال بیشتر باقی نمی مانند، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با تمام مشکلات ۴۴ سال باقی مانده است و دشمنان ایرانی و خارجی و ملحد از همه نوع در دوران داشتیم، اما این انقلاب باقی مانده و باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: با وجود امام زمان (عج) هیچوقت نباید خود را در بن بست ببینیم و اگر انتظار ظهور نباشد شیعه وجود نخواهد داشت و می دانیم که آقایی داریم که می آید و توجه می کند و نقایص ما را برطرف می کنند.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید