مردم رئیس جمهوری ولایت مدار و فساد ستیز انتخاب کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی ظهر یک شنبه در جمع مردم انقلابی شهرستان فریدن با اشاره به آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: آرمان‌های امام خمینی در مسیر خواسته انبیا و رسالت آنها بود و مردم و جوانان با رهبری ایشان توانستند با دیکتاتور زمان بجنگند و وی را از کشور بیرون کنند.

وی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب و پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید قدر انقلاب را بدانیم و با توسل به شیوه شهدا مدافع نظام و ولایت فقیه باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ابراز کرد: ما حق انتخاب داریم و حتی یک رأی ما می‌تواند سرنوشت ساز باشد؛ بر این اساس باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در این مسیر درباره شاخصه‌های یک رئیس جمهور با اهل فن و متخصصان امر مشورت کنیم.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید ولایتمدار و پیرو ولی فقیه باشد و همانند برخی مسئولان نباشد که به جای آنکه سپر بلای ولی فقیه باشند اشتباه خود را به دروغ به ایشان نسبت می‌دهند.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید بتواند به شکل کلان امور را مدیریت کند، تاکید کرد: مسئولان کشور و مملکت باید در فرصتی که دارند منفعت و خیری به مردم به ویژه طبقه متوسط برسد، این انقلاب را مردم راه انداختند و باید هوای آنها را داشته باشیم.

وی مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت و تاکید کرد: رئیس جمهوری را انتخاب کنید که مرد باشد، اهل فساد نبوده بلکه فساد ستیز باشد و اجازه ندهد فساد و دزدی و رانت خوار در کشور اتفاق بیفتد.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید