پاسخ به آقای همتیان

در اینستاگرام صحبت های آقامهدی همتیان عزیز، هم شهری محترم را شنیدم.
باسلام و ارادت
عزیز. از این که طرح را به دقت خوانده اید، ممنون هستم.
حق با شما است که نباید مردم را بی جهت ناراحت کرد؛ اما براستی ما مردم را ناراحت نکرده ایم و ما تلاش می کنیم که از حقوقشان دفاع کنیم و به این نیت پاک هم افتخار می کنیم.

نکته اینجاست که روی این طرح کارشناسان دل سوزی کار کرده اند و این تازه اول کار است اما عده ای یا از سر جهل و یا منفعت طلبی و یا غرب زدگی طرح را ندیده با پیش داوری به این و آن ناروا و فحش و ناسزا می گویند و تلاش می کنند از طریق مردم هراسی از قانونمندی فرار کرده و خواسته خویش را بر مجلس تحمیل کنند.

البته این تدابیر برخاسته از بیگانگانی است که این فضای حقیقی را به دروغ، دوروئی، استکبار، بی ادبی، ‌و رفتار های غیر انسانی آلوده کرده اند.

برادر! تازه اول کار است و اگر مطالب بنده را دنبال کرده باشید، حتما نامه درخواست بنده از ریاست محترم مجلس را دیده اید که در آن از ایشان خواسته ام جلسات بررسی طرح به صورت زنده پوشش داده شود تا همه مردم در جریان قرار بگیرند. که البته ایشان با اینکه در سفر بودند جواب مثبت دادند.

داستان ندزد و نترس را شنیده اید؟ ما از دانستن موکلین خویش هیچ واهمه نداریم. ولی عزیز دوست دارم این را هم بدانید: چه کسی گفته هر چیز در هر جا باید آشکار و شفاف باشد؟ اگر چنین نیست، پس حریم خصوصی کدام است؟ چرا در خانه و ماشین را قفل می زنیم؟ چرا مرز و حریم خصوصی و عمومی داریم؟
مرتضی آقاتهرانی
۸ مرداد ۱۴۰۰

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید