نشست شنبه کمیسیون فرهنگی با وزرای پیشنهادی

بحمده تعالی امروز شنبه ۲۳ مرداد جلسه علنی مجلس از ساعت ۷:۴۵ الی ۹:۴۵ آغاز به کار کرد.

سپس کمیسیون ها فعال شد از جمله کمیسیون فرهنگی که از ساعت ۱۰ الی ۱۲ میزبان وزیر پیشنهادی گردشگری و صنایع دستی آقای ضرغامی بود. ایشان نزد نمایندگان و کمیسیون شناخته شده بودند با این حال کارنامه و برنامه خود را بیان کردند.

در جلسه با آقای ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ایشان حدود ۲۰ دقیقه از برنامه و کارنامه خود دفاع کردند. از ایشان خواسته شد که برنامه خود را در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بیان کنند تا بشود در آینده پیشرفت برنامه را پیگیری کرد و ایشان نیز همین گونه مطرح کردند. نتیجه اینکه ایشان موفق در راه اندازی و زنده کردن این وزارتخانه به نظر آمدند.

بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۶ کمیسیون فرهنگی میزبان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدمهدی اسماعیلی بود، که جلسه خوبی بود، و نمایندگان کمیسیون حدود ۵۰ سوال داشتند که ایشان بسیاری را جواب دادند.

در جلسه با آقای اسماعیلی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز همین طور حدود ۲۰ دقیقه به ایشان فرصت دفاع از برنامه و کارنامه خود داده شد. بعد نمایندگان سوالات خود را از ایشان مطرح کردند و ایشان نیز بخوبی پاسخ دادند و چنین به نظر رسید که ایشان مسلط بر کار هستند. در جمع به نظر صحبتهای ایشون قانع کننده بود.

ساعت ۱۶ الی ۱۸ کمیسیون فرهنگی میزبان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بود، که آقای دکتر سجادی پاسخگوی سوالات دوستان کمیسیون ما بودند. این نشست نیز چالشی بود، تا که ایشان بتوانند دغدغه دوستانمان را پاسخ بگویند.

 

در نهایت پس از جلسات، سه بیانیه با حضور اعضای کمیسیون نوشته میشود و در صحن قرائت و مطرح میشود و موافقان و مخالفان صحبت کرده و وزیر از خود دفاع میکند و در نهایت رای گیری میشود. انشالله.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید