رضایت حق منشا کار‌های مردم و مسئولان باشد

استاد آقاتهرانی در گرامیداشت شهادت علی شاه سنایی در اصفهان به معرفت افزایی و صداقت در عمل شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا و ایثارگران با صداقت و برای کسب رضایت پروردگار در مسیر مجاهدت دفاع از مرز کشور، انقلاب و اسلام و حریم اهل البیت (ع) مقاومت کرده و در میدان نبرد در برابر دشمن ایستادند.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی افزود: رضایت حق تعالی مبنا و منشا کار‌های مردم و مسئولان در امور مختلف باشد و نباید مسیر اشتباه را به دلیل اینکه همه طی می‌کنند ادامه بدهیم.

وی با اشاره به بی حجابی در مظاهر عمومی شهر‌ها گفت: این یک آسیب اجتماعی و تهدید علیه مذهب و انقلاب است، اما برخی به دلیل فراگیری و با توجیه اینکه همه این وضع را دارند، خواستار اصلاح و یا امر به معروف و نهی از منکر نیستند.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان‌های وحدت ساز مثل اربعین امام حسین (ع) گفت: راهپیمایی اربعین برای رضایت الهی و اهل البیت (ع) است که تجلی وحدت مسلمانان، شیعیان و آزادی خواهان است.

حجت الاسلام آقاتهرانی، رفتار صادقانه بدون ریا را برای سعادتمندی مهم دانست و افزود: چنین رفتار‌هایی موجب سلامت جامعه و تحقق سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود به دغدغه مردم اصفهان پیرامون زاینده رود اشاره کرد و گفت: این دغدغه به جا بوده و مسئولان امر هم پیگیری می‌کنند، اما مصالح زمان نیز در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید