برگزاری یادواره های شهدا میتواند همواره یاد شهدا را زنده نگه دارد

دومین یادواره اسیران، فرماندهان و ۸۵۰ شهید والامقام شهرستان سرپل ذهاب با حضور حماسی مردم و با سخنرانی استاد آقاتهرانی برگزار گردید

دومین یادواره اسیران، فرماندهان و ۸۵۰ شهید والامقام شهرستان سرپل ذهاب با حضور حماسی مردم، جمعی از خانواده های معظم شهدا ،جانبازان ،آزادگان ،ایثارگران ، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس ،مسؤلان محلی شهرستان و نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در محل سالن مجموعه ورزشی احرار این شهرستان برگزار گردید.

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تمام کسانی که برگزار کننده این مراسم بوده اند گفت: برگزاری چنین یادواره های کار ارزشمندی است که می تواند ثمرات بسیارخوبی داشته باشد.

ایشان در ادامه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: یک نکته بسیار مهمی که این آیه دارد این است که عده ای به دنبال غیر خدا وظواهر دنیوی هستند درحالیکه ادعای خداپرستی دارند ،از چنین افرادی باید دوری کرد وما اگر می خواهیم که پیرو امام عصر (عج) باشیم باید به دنبال متعلقات دنیای نباشیم چراکه مقام وشهرت وشهوت که از متعلقات دنیا هستند مسلمانان را از مسلمان بودن دورمی کند.

وی در ادامه به رحمت واسعه پروردگار اشاره و خاطر نشان کرد: برای اینکه رحمت خداوند شامل حال ما گردد باید در مسیری قدم برداریم که لحظه ای خدا را فراموش نکنیم و به سراغ دنیاطلبی نرویم.

ایشان در ادامه به اهمیت تقوای جمعی اشاره نمود و گفت: اگر جامعه ای باهم متحد شوند و تقوای جمعی داشته باشند می توانند به همه ی اهداف خود برسند و دنیا را تکان دهند .

استاد آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کشور ما دارای مذاهب و ادیان مختلفی است اما به لطف خداوند وبصیر بودن ملت ایران همه در یک مسیر گام بر می داریم وهمه یک دشمن به نام آمریکا ویک دوست به نام ولایت فقیه داریم و اینگونه است که همواره ملت ما در تمام عرصه ها در جهان موفق بوده است.

ایشان در پایان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که نشان دهنده زنده بودن شهدا است گفت: شهدا نمرده اند بلکه زنده اند و نزد خداوند روزی داده می شوند وحتی در این مورد گمان هم نکنید. بابرگزاری چنین یادواره های ما میتوانیم همواره یاد شهدا را زنده نگه داریم وارزش های آنان را به نسل جوان منتقل نماییم تاآنان با پیروی از راه شهدا پرچم پر افتخار ایران اسلامی را برای همیشه در جهان برافراشته دارند.

منبع : پایگاه خبری تحلیلی بازی دراز

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید