حضور در جمع مردم انقلابی اهواز در روز قدس

بحمده تعالی توفیق یافتم روز گذشته، برای شرکت در مراسم یوم الله قدس، و تبری از صهیونیزم غاصب و هر ستمگر به جان و مال مستضعفین، در بین برادران شجاع، ارزشی و مجاهد خوزستانی ام باشم.

عزیزان محروم و غیور این منطقه را از دوران جوانی و درگیری های صدامی شناخته و به آنها عشق ورزیده ام. ماشاءالله از حضور به موقع این مردم! خدا را شکر. جا دارد از حضور مردم اهواز در هوای بسیار آلوده با گرد و غباری پراکنده و آزار دهنده، و گرمی هوا تشکر کنم.

فرصتی شد تا پیش از خطبه های نماز جمعه، با آن عزیزان سخنی داشته و پس از آن به درددل آنها دل بدهم.

عجیب روز بابرکتی، توقعات بجای مردم، از قوای سه گانه، گلایه ها و نقدها از مسئولین، پیشنهادات، فرصت سوزی ها و… هرگز مانع از شکر و قدردانی از زحمات کشیده آنها نبود. این نشست ها و گفتگوها همه رهآورد سفرم بود، که به وعده ها وفا خواهم کرد انشاءالله.

در آن نیمه روز داغ فرصتی بود که با استاندار محترم نیم‌ساعتی گفتگو داشته، و نیز توفیق خوبی یافتم که در خدمت نماینده محترم ولی فقیه خوزستان، و امام جمعه پر نشاط، دلسوز و مردمی آن استان محترم، نشست و گفتگو داشته باشم. دیدار جمعی با امام جمعه ها و روحانیون آن خطه عزیز نیز توفیق دیگرم بود. حفظهم الله تعالی.

جلسه ای با عزیزان جبهه پایداری داشتم که برخی از آن عزیزان از راه های دور و نزدیک به ویژه جنوب اهواز آمده بودند. حضور آن جوانان در آن گرما با زبان روزه که توانسته بودند جمع راهپیمائی و نماز و حضور بموقع داشته باشند، بنده را شرمنده کرده بود، ولی آن نشست دوستانه و تحقق گفتمان تبیین در واقع از الطاف خداوندی بود که او را بر همه نعمش شاکرم.

این ها همه فرصتی بس غنیمت است، که برخاسته از فیض این روز جهانی یوم الله قدس است که بانی آن امام راحل خمینی کبیر اعلی مقامه است. به روح همه رهروان راه امام و پویندگان راه خلف صالح ایشان، امام خامنه ای، شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم عزیز، صلوات خداوند و انبیاء و ملائک نثار باد.

 

#مرتضی_آقاتهرانی | #رمضان۱۴۰۱ #روز_قدس #اهواز

? @AGHATEHRANI_IR

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید