علمای مسلمانان نفرت خود از آل‌سعود در حکم اعدام «شیخ نمر» را اعلام کنند

حجت‌الاسلام آقاتهرانی در یادداشتی ضمن محکومیت جنایات عربستان در یمن نوشت «علماء اعلام و ای مسلمانان غیور نفرت خود از آل‌سعود و رفتار ظالمانه‌اش اعلان کنید تا که ملعون و رانده شده درگاه الهی نباشید.»

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّه»

همان کسانى که پیامهاى خدا را ابلاغ مى‏کنند و از او مى‏ترسند و از هیچ کس جز خدا بیم ندارند.

گرچه بی‌سابقه نیست، اما این روزها سرسپردگی پادشاهی عربستان سعودی به استکبار جهانی بیش از پیش خود را نشان داده است. کشتار زنان و کودکان در کجای عالم مورد قبول بوده، که اینک برخی از سازمان‌های آمریکائی و وابستگانش بر آن صحه گذاشته و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشند؟ آری، کشتار آن هم از نوع آمریکائی آن، رفتار همیشگی و مورد حمایت مستکبران بوده و آن‌ها هر مخالف را تروریزم معرفی کرده‌اند.

از همه این‌ها گذشته در خبر است که جنایتی نو در پیش است. دادگاه عربی آمریکائی مردی عالم و مجاهد را تنها به خاطر یک افشاگری از جنایات و فساد شاهزاده‌ای بی‌کفایت، حکم اعدام داده است، تا همه‌گان بدانند که بر این مدعیان اسلام آمریکائی نه تنها نقدی وارد نیست که مدعیان خلافت خویشتن و وابستگان خود را تا حد عصمت مبرای از نقد دیده‌اند.

بنده به عنوان یک مسلمان این حملات ددمنشانه عربستان سعودی به مردم بی‌گناه یمن را محکوم کرده و اجرای حکم قتل و شهادت آیت‌خدا نمر باقرالنمر را رفتار غیرانسانی دانسته و آن را تنها برخواسته از خودخواهی و بیدادگری مدعی خادم‌الحرمین می‌دانم.

در آخر به حاکمیت عربستان توجه می‌دهم که بیش از این بر صفحات ننگین و سیاه تاریخش نیفزاید که روزی در پیشگاه خداوند متعال و ملت فهیم الهی اسلامی باید جوابگوی این جنایات خود باشد.

از جمیع علماء بلاد اسلامی توقع است که فرموده پیامبر گرامی اسلام را تحقق بخشند. آن بزرگمرد عالم فرمود: «إِذَا ظَهَرَتِ الْبِدَعُ فِی أُمَّتِی فَعَلَى الْعَالِمِ أَنْ یُظْهِرَ عَلِمَهُ، فَإِنْ لَمْ یَفْعَلْ فَعَلَیْهِ لَعْنَهُ اللَّهِ»؛ وقتی که بدعت‌ها در امت من ظاهر گردد بر شخص عالم و دانشمند است که علمش را آشکار سازد، و اگر علمش را اعلان نکند پس بر او لعنت خداوندی باد. پس ای علماء اعلام و ای مسلمانان غیور نفرت خود از آل‌سعود و رفتار ظالمانه‌اش اعلان کنید تا که ملعون و رانده شده درگاه الهی نباشید.

و السلام علیکم و رحمه اللّه

نظر خود را درج کنید