اصلاح‌طلبان مرزبندیشان مشخص کنند

استاد آقاتهرانی با اشاره به یادداشت میرحسین موسوی و تاکید بر اینکه شبهه افکنی اخیر سران فتنه نشان داد جهاد تبیین وظیفه این روزهای ماست گفت: اصلاح‌طلبان باید مرزبندی خودشان را با این سخنان روشن کنند.

در واقع این آقایان چنان آزاد و مورد لطف جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند که هرچه بخواهند می‌گویند، تا آن جا که به‌ راحتی به مقدسات نظام حمله می‌کنند در حالی که بیش از همه از برکات این نظام بهره‌مند شده‌اند، جریان مقاومت که ناموس آنها را حفظ کرده زیرسؤال می‌برند. مفاهیم شهادت و جهاد را زیر سؤال می‌برند، به مدافعان حرم که آرامش و امنیت فعلی این ها و ملت به دست آنها تامین شده توهین می‌کنند، فتنه به پا می‌کنند و جان و مال مردم را به مخاطره می‌اندازند.

این آقایان باید مرزبندی خودشان را با این سخنانی که بزرگترهایشان می‌زنند روشن کنند وگرنه، این شیوه منافقانه است که در صدر اسلام هم با مسلمانان عده‌ای اینگونه بودند که همیشه میانه کار را بگیرند تا که به خیال خود نه از این‌ها بخورند و نه از آن‌ها. تعجب می‌کنم از این بی‌جربزه‌ها که گاه چنان به سیم آخر می‌زنند که پنداشته‌ای شجاعند و از طرفی چنان بزدلانه پای حرف خودشان نمی‌مانند که گوئی با رهبران فتنه نبوده و نیستند، آن روز و این روز از ساکتین بوده و جرئت یک اظهار نظر جدی را هم ندارند.

اگر سرداران با افتخار مقاومت همچون حاج حسین همدانی‌ها و حاج قاسم‌های عزیز نبودند که به استقبال آن دشمن استکباری بروند، و این جلادان یاغی را در خارج از مرزها نابود کنند، چگونه؟ کی؟ و کجا؟ این عافیت‌طلبان روزگار توان درگیری با داعش تکفیری را داشتند؟ بله، «فی عقر دارهم الا و قد ذلوا، هیچگاه دشمن را در مرزهای خودی درگیر نشدیم مگر آن که به ذلت افتادیم!» باید با داعش در خارج از مرزهای ایران درگیر می‌شدیم وگرنه چه به سر مردم می‌آمد؟ خدا می‌داند، البته این اهل بزم‌ها خود بهتر می‌دانند که اهل رزم نبوده و نیستند.

 

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید