فرصتی برای دوست‌داران انقلاب

پس از اتفاقات چند هفته گذشته در فضای سیاسی کشور و سخنان روشن‌گرانه و وحدت‌آفرین رهبر معظم انقلاب در این‌باره، استاد مرتضی آقاتهرانی در یادداشتی به این مسئله پرداختند...

اشاره: پس از اتفاقات چند هفته گذشته در فضای سیاسی کشور و سخنان روشن‌گرانه و وحدت‌آفرین رهبر معظم انقلاب در این‌باره، استاد مرتضی آقاتهرانی در یادداشتی به این مسئله پرداختند که متن این یادداشت به شرح ذیل می‌باشد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به عنوان یک برادر، از تدابیر پدرانه، صمیمانه، دلسوزانه و شفقت‌آمیز رهبری عزیز که برای آقای احمدی‌نژاد، نیروهای مؤمن و بلکه همه ملت ایران و انقلاب داشته‌اند، احساس امتنان داشته و به عنوان یک فرزند انقلاب، از امام خامنه‌ای که تکلیف و وظیفه حزب‌الله را نیز روشن فرموده‌اند، متشکرم. ای کاش کارها به اینجا نمی‌کشید که حضرت آقا مجبور شوند برای این موضوعات هم به میدان بیایند. خدا کند یاران امام در این امورات مقصر نباشند! ولی در هر حال، آقا، آقا هستند و شفقت و خیرخواهی ایشان بر امت، همین را ایجاب می‌کند که انجام شد. خداوند بر توفیقاتشان بیفزاید.

عزیزان حزب‌اللهی‌ام! وظیفه ما ولایت‌مداری و پاس‌داشت از آن گوهر گران‌بهاست. هر کس هر چه بخواهد بگوید. اینک فرصتی بس عالی بر دوست‌داران انقلاب است که بر انتخاب وحدت‌آمیز بر محور ارزش‌های انقلاب اصرار داشته باشند. همه زمینه‌ها فراهم گشته تا اصلح و برترین‌ها را شناسایی کرده و قبل از این‌که فرصت‌ها از دست رود، بر گزینه‌ای متدین، دل‌سوز، کاردان، خردمند، خودباور، ولایت‌مدار، کاری و بانشاط توافق کنند و همه‌ی انقلابیون را بر یک رأی و نظر رهنمون شوند.

تابه‌حال، مردم انقلابی ما بسیاری را تجربه کرده‌اند، وعده‌ها شنیده و تخلف‌ها دیده‌اند. رنج‌ها تحمل کرده و به خاطر حفظ اسلام و انقلاب دم نزده و بر مطالبات رهبری اصرار داشته‌اند. بارها دل‌خوشی برخی خواص را به بیگانه ناباورانه تجربه کرده‌اند و خیانت بیگانه را به خوش‌پندارها با تمام وجود لمس کرده‌اند و دم نزده‌اند؛ تا که آینده‌ای بهتر داشته باشند. خدا را شکر که زمان ثابت نیست و می‌گذرد و هر روز بهتر از گذشته، در کنار ریزش‌ها، رویش‌های انقلاب را می‌بینیم. خداوند مقام ولی را از گزند حوادث مصون دارد و ملت ایران را نسبت به آن نعمت بزرگ قدردان‌تر و شاکرتر بدارد. آمین آمین…

مرتضی آقاتهرانی

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید