مطالبه حجاب و عفاف خواسته به حق مردم است

 

? یکشنبه ظهر عده‌ای از خواهران و بزرگوارانی که دغدغه حجاب و عفاف را داشته و در ضمن از شفافیت اراء نمایندگان، تنظیم مقررات فضای مجازی، جمعیت، تسهیل ازدواج جوانان و اقتصاد و معیشت مردم، عدم ثبات نرخ ارزاق و… سخن داشتند، از شهرهای مختلف برای دیدار و گفتگو با نمایندگان مجلس درباره حجاب و عفافی که حکم اسلام است و امضاشده خون شهدا در وصیت‌نامه‌ها و درخواست همه خانواده شهدا و خانم‌های عفیف و نجیب و همه مردان غیور این مرز و بوم است، به میدان بهارستان آمده بودند.

?البته ایشان از آقای قالیباف که سخنگوی مجلس است توقع حضور داشتند، ولی برای اینکه ادب رعایت شود و آن مهمانان عزیز از مجلس بی‌پاسخ نمانند، بنده به همراه آقای میرتاج الدینی، خانم لاجوردی و… خدمت آن عزیزان رسیده و به خواسته‌های بحقشان گوش داده و از حضورشان تقدیر کردیم.

?امربه‌معروف در اسلام و این کشور الهی ما از حقوق بحق شهروندی بوده و مطالبه‌گری این مردم را که صاحب حق مسئولیت ما هستند، همیشه ارج نهاده و بر آن افتخار می‌کنیم.

?در قانون امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر آمده که دارای سه ضلع مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم است‌، پس مردم حق دارند مطالبه‌گرانه هرکس را در هر سمت و پستی امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر کنند و بر حسن کار نماینده تشویق و قبح رفتارش را نهی کنند.

?در هر موقعیت همین صاحبان حق پای صندوق رأی آمده و تا پای جان از حریم نظام دفاع کرده و با همه سختی‌ها و تحریم‌های مستبدانه و ننگین غرب کنار آمده‌اند.

مرتضی آقاتهرانی
۷ اسفند ۱۴۰۱

 

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید