رونمایی از کتاب راه رشد آیت‌الله حائری شیرازی

رونمایی از کتاب راه رشد آیت‌الله حائری شیرازی

شامگاه پنج شنبه ۲۳ آذر در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله عبدالحسین حائری شیرازی، آیت‌الله صدرالدین حائری شیرازی و آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی و سالگرد شهادت سردار رستم قاسمی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان فارس در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام برگزار شد از مجموعه کتاب چهار جلدی «راه رشد» اثر آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی رونمایی کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم آیت الله حائری از وفاداران به انقلاب بود، گفت: این عالم ربانی شخصی روشن ضمیر و فقیهی اهل معنا بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی شامگاه در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله عبدالحسین حائری شیرازی، آیت‌الله صدرالدین حائری شیرازی و آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی و سالگرد شهادت سردار رستم قاسمی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: آیت الله محی الدین حائری شیرازی عالمی روشن ضمیر ، فقیه و اهل معنا بود و فقط برای خدا زندگی کرد و اهل تعلق به دنیا نبود.

وی ادامه داد: این عالم ربانی از اساتید برجسته بود و سالها رنج تبعید و زندان را تحمل کرد اما از وفاداری به انقلاب دست بر نداشت.

در این مراسم همچنین از مجموعه کتاب چهار جلدی «راه رشد» اثر آیت‌الله محی‌الدین حائری رونمایی شد.

 

https://www.irna.ir/news/85322775

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید