منافقان داخلی از آمریکا هم خطرناک‌تر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور خود با اشاره به عملکرد یکساله مجلس یازدهم، گفت: از زمانی که مجلس یازدهم آغاز به کار کرد، مقام معظم رهبری این مجلس را انقلابی دانستند و حتی فرمودند این مجلس از همه مجالس قبلی انقلابی تر است.

وی بیان کرد: چند روز پیش هم رهبر معظم انقلاب مجلس فعلی را پرتلاش، دارای همت بلند، کارآمد و عزیز معرفی فرمودند و از عملکرد مجلس ابراز خرسندی فرمودند و مشخص شد ایشان از مجلس راضی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که مجلس باید عصاره فضائل ملت باشد و بر این اساس باید به گونه ای عمل کنیم که اینگونه باشیم و همواره عملکردمان انقلابی باشد و مبادا روزی به گونه ای عمل کنیم که به ما بگویند که باید انقلابی و کارآمد باشید و ما باید همیشه اینگونه باشیم.

آقا تهرانی تأکید کرد: در این یک سال مجلس شورای اسلامی به اندازه چهار ساله مجلس دهم طرح و لایحه در مجلس مورد بررسی قرار داده است و کارهای زیادی انجام داده است اما کمیت کافی نیست و باید در زمینه کیفیت کار هم تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در قرآن کریم درباره اهل ایمان چهار آیه، درباره کفار دو آیه و درباره منافقین ۱۳ آیه آمده است. منافقان افرادی هستند که به ظاهر مسلمان و در واقع کافر هستند و نظام را به مخاطره می اندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منافق داخلی بسیار خطرناک است و باید بگویم دشمنانی چون آمریکا کاری نمی‌توانند بکنند و می دانیم در مورد کشورهای منطقه از جمله عراق نتوانستند کاری کنند و بر این اساس منافقان داخلی به مراتب خطرناک تر از دشمنانی چون امریکا هستند.

آقا تهرانی خطاب به نمایندگان، گفت: در آستانه انتخابات هستیم و همه باید تکلیف مدار باشیم و از انقلاب اسلامی به خوبی حراست و حفاظت کنیم.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید