حضور در مسجد جامع بعثت و شنیدن صحبتهای مردم

بسم الله الرحمن الرحیم

به لطف الهی دومین شب دهه فجر توفیق یافتم که در مسجد جامع بعثت خدمت نمازگزاران و اهالی محترم این منطقه باشم. از دیرباز امام محترم این مسجد را به صلاح و سداد می شناختم.

توفیقی بود که توانستم به درخواست های مردم گوش داده و از خدمات و گلایه های آنها مطلع شوم. دو هفته پیش مسئولین محترم این منطقه قول و قرارهائی را به مردم داده اند، که انشاالله امیدوارم در اسرع وقت عملیاتی شود. البته بنده بر مبنای حق نظارتی که قانون به عهده ام گذاشته بر خود لازم می بینم که از دوستان اجرائی نسبت به حق و حقوق مردم مطالبه گر باشم.

دو مورد بیش از همه خواسته مردم بود که درخواست کردم مدارک را کامل برایم بفرستند تا ببینم چرا مسئولین در اجرای قانون اهمال کرده، و چرا به امروز و فردا کردن جان مردم را به گلو آورده اند.

این روزها یکی از گلایه های مردم این است که‌ برخی مسئولین پاسخگوی ما نیست، و برخی از مسئولین با مردم متکبرانه برخورد می کنند. گویا باور ندارند که زمان این بی مهری ها گذشته و البته آن مسئولی که خدمت را وظیفه خود ندیده و عرضه کاری را ندارد باید کنار رود تا شخصی انقلابی، جدی و کاردان جایش را بگیرد. راجع به زمین مسجد جامع که خریده شده، ولی… برخورد مسئول زمین شهری و… گلایه داشتند. از آقای زاکانی توقع ورود و حل مشکل داشتند. امیدوارم پس از دریافت مدارک لازم، برای حل مشکل و درخواست مردم بتوانم به آن عزیزان خدمتی مناسب ارائه دهم.

الحمد لله اولا و آخرا

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید