حضور در جمع متحصنین حرم عبدالعظیم

 

دوشنبه عصر به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی رضوان‌الله‌علیه رفتم. باران تندی می‌بارید. خبردار شدم که در صحن بزرگ، ایوان امامزاده طاهر علیه‌السلام عده‌ای از خواهران به حمایت از حجاب بست نشسته‌اند.

خدمتشان رفتم، درحالی‌که باران می‌بارید، و پس از حال و احوال، پرسیدم اینجا چه می‌کنید؟ گفتند به تحصن آمده‌ایم.
پرسیدم خواسته‌تان چیست؟ گفتند آمده‌ایم حرفمان را به گوش مسئولین برسانیم. گفتم بنده شنیدم و آن را به دوستان می‌رسانم.
آن عزیزان از حفظ حرمات الهی و به ویژه حجاب و عفاف سخن داشتند، بر اهمال در تنظیم مقررات فضای مجازی اعتراض داشتند، از هیئت رئیسه مجلس گلایه داشتند، از قول شفافیت رأی نمایندگان و… سخن داشتند.

آن زنان مرد پلاکاردها، نوشته‌ها و عکس‌هایی از حضرت آقا دام‌ظله را نیز در دست داشتند. پس از پاسخگویی به سؤالات، حمایت همه‌جانبه خود، مجلس، دولت و قوه قضاییه از حجاب را مطرح کردم. این حکم قویم الهی را همه باید پاس بدارند. اغتشاش، تخریب امنیت، اسلحه‌کشی، توهین و فحش و تهدید، در شأن این ملت عزیز نیست.

پس از آن آقای دکتر جلالی نماینده رفسنجان سخن گفتند و همه را به قانون‌مداری و انجام وظیفه ترغیب کرده و نوید حل مسائل را طی همین روزها و رسیدگی بهتر به مشکلات را دادند.

در آخر سلامهای گرمی به خدمت مقام ولایت حفظه‌الله و همه خدمتگزاران به نظام داشتند. از درگاه الهی بر همه آمرین به معروف و ناهین از منکر سلامت و عافیت دو جهان را خواهانم و درخواست سلامتی بر حضرت آقا داشته و درخواست شهادت در راهش را بر همه علاقمندان این راه طالبم.

مرتضی آقاتهرانی
۱۶ آذر ۱۴۰۱

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید