رفتارهای منافقانه غربی‌ها عامل جذب مردم به اسلام

در خبرها آمده بود نزدیک به ۳۰ درصد از زنان زندانی در سراسر جهان در ایالات متحده هستند. تعداد زنان در زندان‌های ایالات متحده در ۴۰ سال گذشته بیش از ۷۰۰ درصد افزایش یافته است!

نباید با ساده‌انگاری از کنار این آمارها و تبعیضاتی که ناشی از اختلاف مبانی است، گذشت. در آمریکا با ان همه ادعا و گنده‌گویی‌های فمینیست‌مآبانه، شعارهای آزادی و… هنوز حقوق زنان با مردان یکسان نبوده و حقوق رنگین‌پوستان با سفیدپوستان برابر نیست. ازاین‌روست که سیاه‌پوستان و سرخ‌پوستان که آمریکائی‌های اصیل همین‌ها هستند و مالک واقعی آن منطقه، براحتی به اسلام انعطاف نشان می‌دهند.

بنده بارها در بروکلین اقامه نماز جمعه داشته و بر این توفیق خدا را سپاس‌گو هستم که با سرخ‌پوستان آمریکایی نشست داشته و هم کلام و صحبت بوده‌ام. این عزیزان مسلمان و محب اهل‌بیت علیهم‌السلام‌اند و سخت متعبد به احکام و فرامین الهی بوده و شیفتگی و دلدادگی آنها وصف‌ناپذیر است.

زدگی از غرب و رفتارهای منافقانه و دورویانه اروپائیان و آمریکائی‌ها، دلهای صاف و پاک آنان را چنان عجیب به اسلام و احکامش دلبند و پابند کرده که فقط باید آنها را از نزدیک دید.

رحمت خدا بر مجاهدینی چون بلال حبشی‌ها، زکزاکی‌ها و مقداد اسود
ها آیا میدانید مقداد سیاه‌چهره در ایمان به گفته حضرت صادق علیه‌السلام از سلمان و ابی‌ذرها و عمارها برتر و کامل‌تر بود.

عزیزم، قرب به خدا، به ظاهرِ قشنگ و زیبا نیست، این اعتبارات دو روزه دنیا چون، مال، فرزند، مقامات دنیوی، کسوت‌ها و… تنها محض امتحان دو روزه ماست، که بزودی تحویل صاحبش خواهیم داد؛ همان طور که دیروز با ما نبوده، فردا نیز از ما نیست. از این داشته‌ها باید حسن استفاده را برد.

مطالب مرتبط
نظر خود را درج کنید